Happy Belated Birthday My Love

A тнrowвacĸ enтry
 
мy lovely мoм pυan noraιnι ιѕмaιl тυrn 42 and 
мy dear ғιance МυнaмМad Ғaιz aвd raнιм тυrn 25. yeay!!!

Entry ini aku coretkan untuk jadikan satu memori untuk diri aku sendiri.

Selama 4tahun aku kenal tunang aku, aku akan pastikan setiap tahun aku akan sambut birthday dia. Ehemmm , bukan dia je ya. semua ahli family aku, aku akan buat diorang gembira masa birthday diorang.

Actually, aku plan untuk sambut birthday ma aku sekali dengan birthday tunang aku sebab kebetulan tarikh birthday diorang dekat-dekat , which is on september. aku plan untuk balik kampung and sambut birthday diorang dekat rumah aku sebab kebetulan jugak tarikh birthday diorang hampir dengan tarikh hari raya haji. so, aku plan untuk celebrate masa hari raya haji. 

Tapi apakan daya, kita hanya mampu merancang Tuhan yang menentukan. 
Nak dijadikan cerita, aku hanya dapat cuti sehari je. hari raya pertama je yang aku dapat cuti.dan yang paling sadis , tiket untuk aku balik kampung HABIS. omg , ni semua dugaan. takpe aku redha.so,aku tukar plan untuk hire surprise birthday planner,dan hantar hadiah exactly on the date of their birthday.(maaf english aku broken,tengah try untuk improve )

15 ⓢⓔⓟⓣⓔⓜⓑⓔⓡ 2015

Birthday ma aku, Puan Noraini Binti Ismail

Happy Birthday ma,semoga panjang umur dan murah rezeki. I will love u till my last breath.You are the best mom in the world.Angah akan berusaha untuk jadi anak yang baik dan berguna untuk ma dan we.Angah sayang sangat ma dengan we.sangat sangat sangat.

Malam birthday ma aku, aku suruh surprise birthday planner tu hantar hadiah ke rumah aku. Lebih kurang pukul 8 malam, ma aku kol and cakap thank you. Wahhh , aku happy tak terkata dengan hanya ucapan thank you. sebab terlalu happy , aku tak sedar air mata aku mengalir. terharu sangat. tapi tiba-tiba kakak aku kol. "surprise tak menjadi".katanya sis tu dah kol ma aku awal-awal sebab tak tahu jalan nak ke rumah aku.patutla dia mintak nombor ma aku sekali.kahkahkah.spoil. 
                            
                      

No comments:

Post a Comment