Bye 19 , Hello 20 :D

wahh , kita dah 20 tahun . dah xde dah belasan ni . kita dah puluhan dah taw ? excited nye kita.... */* :3
excited sgt mc ni , :p
ye la mana tak nya , dari era belasan dah berubah ke era puluhan. hahhh , amik kau . dah tua dah mc oi , tak boleh perangai macam budak - budak dah .
bila dah masuk 20 ni macam-macam pulak yang mc pk , nak wat tu , nak wat ni
okay , bila dah masuk 20 tahun kena lah get ready dengan soalan makcik makcik yang comel2 tu haaa , kang nanti ada la yang tanya , ' dah 20 tahun dah kau nak,tua dah haa'
'bila nak kawin?'
'dah ada calon dah ?'
'bila nak merasa nasik minyak ?'
'bila nak keje?'
arghhhh , stand by !
sabooorrr je la haihhh
tapi dalam otak mc satu je
' bila nak abiz belajar ni ?'
0.o
huhu
masuk tahun baru walaupun sambutannya xperlu la disambut dengan macam-macam aktiviti , tapi bagi nc kita tetap kena ada impian, score , azam untuk tahun baru . sebab dengan adanya azam , kita akan jadi bersemangat untuk capai cita-cita. jadi , letakkan satu penanda , dan usaha lah untuk mencapai penanda yang kita pasangkan itu .
usaha lah dengan bersunguh-sunguh dengan segala kudrat yang ada . walaupun kita tak dapat capai bintang yang diimpikan , sekurang2 nya , biarlah kita capai awan dari terjelepok jatuh menyembah bumi dek kerana sikap kita sendiri . tanam kan azam , dengan berkat doa dan usaha , kita pasti berjaya .
apa azam mc ye ? nahhh, ni azam mc.
haha , azam mc. nak kawin. nak kawin. nak kawin. ekeke ^o^ gataiiii nooooo , tak de lah , semua tu mengada je , mc belajar pun tak habis lagi ni haaa mc berazam supaya 20 lebih baik dari 19. In Shaa Allah Amin Ya Rabbal'alamin and to my superb man yang senget , just be ur self , im happy that u be urself go on with ur life , grab the star for u i will love u . more and more i will always be by ur side ,
sengetkan kepala ye semua orang

1 comment:


  1. Hai,jom join TIGA GA yg menarik ni!

    Are you BELIEBER,DIRECTIONER OR KPOPPER?? Come join this GA!
    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/fangirls-giveaway.html


    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/new-year-giveaway-by-monster-and-lala.html

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/super-duper-awesome-giveaway-by-hannan.html

    ReplyDelete